Your Ad Here

Malas..Rajin...Masaalah

Aku masih belum mempunyai idea untuk meneruskan apa-apa entri bagi dimuatkan ke dalam isi perut blog yang masih tak siap-siap a.k.a yang malas di update. Tak macam blog orang lain yang aku nampak ada entri-entri yang menarik yang diisi dalam blog yang sentiasa di update, menarik dan kreatif. Adakah aku sengaja malas atau memang aku sebenarnya sibuk dengan kerja-kerja harian sejak kebelakangan ini. Tapi hakikatnya kalau rajin tetap rajin, walau sibuk macamana pun kalau yang ada blog tetap diupdate. Aku pulak satu hal..tengok orang ada blog aku pun nak ber blog sedangkan aku tak rajin sangat. Apapun aku harap selepas ni aku akan menjadi bertambah rajin untuk meng update blog serta menghias blog agar kelihatan lebih sempurna dan menarik. Kepada rakan-rakan bloggers sekeian yang membaca entri ini aku minta maaf kerana tidak dapat menyediakan satu cerita yang menarik untuk dikongsi bersama. Mungkin entri kali ini sekadar untuk meluahkan perasaan yang aku sebenarnya juga mempunyai masaalah yang sedikit sebanyak telah menggangu fikiran dan telah membataskan kepala otak aku untuk berfikir seperti biasa..Harap lepas ini aku akan kembali normal dengan idea-idea yang lebih bernas dan ber blog seperti biasa..Semoga aku sentiasa diberi petunjuk dan hidayah dariNya...Amin

W..salam

Free Auto Backlink


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

23 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA May 29, 2010 at 1:18 AM

Salam ziarah..

Cuci2 mata gak kat sini..

Semoga mslh dpt diselesaikan.. :)

aril May 29, 2010 at 1:35 AM

LiLy @ MumMyQiStInA : thank you..harap2 macam tu lah...

iRfan Johan May 29, 2010 at 9:38 AM

sy pn mcm tu jgak...tp klu kita x cari masa tu, masa mmg xkn pnah cukup untuk kita....:)

aril May 29, 2010 at 10:30 AM

iRfan Johan : betul tu..pucuk pangkal kena rajin..hehe

eikasyaza May 29, 2010 at 10:39 AM

amin...

p/s : biru pon ok

iRfan Johan May 29, 2010 at 11:45 AM

so..rajin2 kn lah diri. hehe!

aril May 29, 2010 at 6:44 PM

eikasyaza : Terima kasih..hijau dan biru semua ok cuma warna dan lambang yg berlainan :-)

iRfan Johan : Spesis malas ni tapi akan dgr nasihat kwn2 utk jd rajin..:-)

Anonymous May 29, 2010 at 6:58 PM

hidup ni mau njoy bah

aril May 31, 2010 at 3:54 AM

sensei14 : Yeah..lepas ni mau enjoy2 bah..:-)

Yuni Aisyah May 31, 2010 at 11:04 PM

hehe..xde idea ye..xpe rilex dlu..nnti pas ade entry yg menarik bgtau sy..=)

aril June 1, 2010 at 4:47 AM

Yuni Aisyah : kasik idea yg byk2 pada saya tau..hehe

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ June 2, 2010 at 12:14 AM

huhu...selamat meng"rajin"kan diri sendiri eh..hehehe

aril June 2, 2010 at 3:23 AM

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ : penyakit malas ni mmg sukar utk diubati..tp akn ttp diubati..hehe

Anonymous June 3, 2010 at 12:15 AM

n3 luahan prasaan cmneh best ape~

aril June 3, 2010 at 10:23 AM

sue : best yg tak bermakna ..:-)

Cikmin June 4, 2010 at 9:36 AM

ok jugak baca entri ni :P
Thank You NUFFNANG for cheque No 5 !

aril June 4, 2010 at 10:35 PM

Faheem Jr : haha ..entri merapu meraban...

aril June 4, 2010 at 10:35 PM

Faheem Jr : haha ..entri merapu meraban...

anis hamzah June 5, 2010 at 1:53 AM

hye wak aril.. rajen2 la wat entry blog yer.. sy bley komen2 :)

aril June 5, 2010 at 2:37 AM

anis hamzah : tq bg moral support..nanti wak rajin2 kan diri utk buat entri2 blog ni..:-)

Frodo Baggins June 5, 2010 at 7:52 AM

>>___<<


gua pun pesen malas update blog.
wakakakkakakakka ...

nich June 7, 2010 at 9:01 PM

hhahaha same la..
takde idea jugak..
so kdg2 tu bia je blog tak berupdate..
hahahaaha

Mia Liana September 22, 2010 at 12:27 AM

cerita je la apa-apa yang patut...
mia letak ntah apa2 kat blog :)

selalunya info daripada emel kawan-kawan..

sebelum emel tu dibuang, mia masukkan ke dalam blog untuk simpanan dan rujukan akan datang...